Deze activiteit is van toepassing op bedrijven die hun business door verkopend hun product via distributeurs aan de consument willen ontwikkelen
Diepgaande kennis van bedrijven die met grote retaildistributie of retailmarkten op het gebied van food en non-food samenwerken.
Toepassing van deze kennis in alle soorten gelijkwaardige bedrijven:
-
Opzetten van een commerciële en marketingstrategie volgens de behoeften en doelstellingen van het bedrijf.
-
Vaststelling van de structuur die nodig is om deze strategie te bereiken.
-
Het opzetten van de mensen die nodig zijn voor de voortgang van de realisatie.
-
Coördinatie van verkoop- en marketingacties.
-
Begeleiding en people-management van medewerkers.
-
Bedrijfsstrategie gebaseerd op samenwerking en vertrouwen met klanten:
-
onderhandeling en uitvoering van overeenkomsten die nodig zijn voor groei
-
acties en projecten opzetten
-
evaluatie en herziening van acties
-
klassieke en digitale marketingbenadering
-
gezamenlijke projecten met complementaire en strategische partners.
-